Friday 13 September 2013

KECERGASAN OPTIMUM DENGAN SHAKLEE

Selamat pagi pengunjung saya hari ni..dh awal pg xdpat nk tdo. jadi di sinilah sy menyinggah untuk berkongsi lg pengalaman sy bersama shaklee.

Kali ni entry sy nak cerita pasal vitalea, b complex dan vitamin C shaklee. Tiga vitamin ni adalah yg asas sekali dlm supplement shaklee sbb ketiga2 vitamin ini ialah untuk mengekalkan kecergasan tubuh badan kita setiap hari.

Kerja banyak, xcukup tido, dengan kerja2 di rumah lagi..tu belum lagi nak layan anak2 dan bapa anak2 kita di rumah..=) Jadinya bila org tanye tenaga mane yg sy dapat hari ni sampaikan org tgk sy xberhenti buat kerja. kadang2 malam berjaga sbb siapkan tempahan laksam lg. bkn ckit2.kdg2 mencecah 70 bungkus.

Macam mana agaknya sy mengekalkan kecergasan sy?

Vitalea lah jawapannya. ianya juga telah diperakui oleh rakan setugas sy yg mana katanya tengahari je die mesti mengantuk, rasa malas nak siapkan kerja. tp sejak sy cadangkan VitaLea kat die, die dh xde masalah letih atau lesu atau mengantuk di tempat kerja. Mana2 yg ada anak kecil pon sy cadangkan ambil sbb bila balik kerja kita penat sgt nk melayan kerenah anak2. Alahamdulillah setakat ni dua rakan sekerja yg ada baby memg berpuas hati sgt amek vitalea ni. Vitalea dapat mengatasi masalah LETIH, LESU, MENGANTUK DAN KURANG TENAGA di siang hari.

Selain daripada tu, untuk org2 yg mengalami masalah HB RENDAH pon sgt sesuai consume vitalea ni. nak tambah elok lg amek terus dengan b complex dan vita c. ini kerana b complex berupaya menukarkan makanan yg kita ambil kpd tenaga yg kita perlukan dengan cepat. bukan itu sahaja, b complex membantu kita LEBIH FOKUS kpd kerja kita.

Vitamin C pulak rasanya masing2 dh tahu. ini vitamin untuk meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan kita. membantu tubuh badan kita menjadi lebih kuat dan sihat.

Berapa lama baru boleh nampak kesannya?

Soalan mudah..kesan yg diperlukan pernah mencapai seawal 2 hari. x percaya? nah tengoku sendiri..

Ini testimoni saya sendiri. kawan tu sendiri yg mesej dgn sy menyatakan masalah kencing kotor yang dihadapi dan kelesuan tubuh badan semasa mengandungkan anak 5bln telah dapat di atasi. Sy tumpang gembira dengan khabar tersebut. sekurang2nya sy dh dapat membantu orang lain.

Dengan shaklee, bukan anda sahaja yg dapat benefitnya tetapi org lain jugak. buatlah pilihan yg bijak. it's your choice!

 Semoga bertemu lg di entry akan datang. sekian...terima kasih..

Hubungi sy untuk info & pesanan:

Norliza ismail | SID 1000641
 PM/ whatsApp: 0129041044
 we chat ID: cikgujaja
 FB : NORLIZA ISMAIL
































No comments:

Post a Comment