Thursday 21 November 2013

GABUNGAN TERBAIK DIET ANDA

ANDA SIBUK? TAK SEMPAT MAKAN? ATAU ANDA GEMAR MAKANAN SEGERA?

Tahukah anda bahawa setiap hari anda mengejar masa untuk menyiapkan kerja2 di pejabat. Xsempat siap kerja di pejabat, dtg pula arahan utk anda menghadiri meeting, kursus, presentation dan sebagainya.

Bila masa anda dapat makan tenang? Selalunya fast food lah menjadi pilihan. Mc Donald, KFC, Kenny Rogers dan banyak lagi tempat kita boleh singgah. Silap2 hari bulan kita makan dlm kerata..aduh..teruk betul mengejar masa..

Tanpa kita sedar, makanan2 segera tersebut telah membawa tahap kesihatan kita kepada tahap yang rendah. Bagaimana kita boleh atasi masalah lapar ketika kita betul2 busy?

Pilihlah ESP Shaklee sebagai makanan kesihatan anda sekarang kerana ESP Shaklee terbukti masih kekal sebagai makanan tambahan untuk mengekalkan keperluan protein dalam badan anda.




Apa itu ESP?
Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.
Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
• Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
• Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
• Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
• Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Siapa yang sesuai mendapatkan ESP?

EPS sesuai untuk semua lapisan masyarakat terutamanya;

1. Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.

2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!

3. Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.

4. Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang.

Mengapa ALFAFA SHAKLEE dan LECITHIN adalah gabungan terbaik bersama ESP?

Kerana gabungan ketiga-tiga produk Shaklee ini boleh membantu anda mendapatkan berat badan ideal. Bagaimana?

LECITHIN memecah serta mencairkan lemak terutama koleterol.

* Ia membantu menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL)
* Membantu mengawal paras triglycerides
* Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluhan-pembuluhan darah.
* Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol

ALFAFA COMPLEX pula berfungsi sebagai fiber di dalam usus (yang diperlukan) yang akan bergabung dengan kolesterol, air dan mineral berlebihan dan dikeluarkan sebagai najis.

Untuk info dan pesanan;

Norliza Ismail
Shaklee Independent Distributor [ID: 1000641]
PM/SMS/WhatsApp: 012 9041044

No comments:

Post a Comment