Sunday 7 February 2016

IKHTIAR HAMIL DENGAN ZINC COMPLEX


TINGKATKAN JUMLAH SPERMA DENGAN ZINC COMPLEX
====================

" 6 bulan makan tanpa jemu dan konsisten, Alhamdulillah, syukur berkat doa dan usaha tanpa jemu, kini kandungan saya sudah 9 minggu. Pelbagai produk saya cuba, akhirnya GLA, Alfafa, ZINC COMPLEX dan Vitamin E dari Shaklee membawa berita gembira ke dalam keluarga saya" - Watie Akib

=====================
MANFAAT UTAMA ZINC COMPLEX
=====================

♡ Mengaktifkan 200 jenis enzim - zinc berkebolehan menggabungkan DNA, RNA dan protin, seterusnya merangsang regenerasi sel. Ia juga mengaktifkan lebih 200 jenis enzim di dalam tubuh kita untuk memelihara metabolisma gigi dan pertumbuhan para remaja.

♡ Memperbaiki masalah prostat - melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuhkan benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zinc dapat mengurangkan pembengkakan prostat.

♡ Meningkatkan kemampuan seks lelaki - Pengambilan zinc untuk jangka masa panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga.

♡ Ovulasi wanita - wanita memerlukan zinc untuk ovulasi. Zinc juga membantu penguncupan uterus dan mengembalikan daya ketahanannya.

=======================

Anda sedang IKHTIAR UNTUL HAMIL? Anda TIDAK PATUT mengabaikan cadangan ini. =) Antara produk Shaklee yang membantu anda hamil adalah:

♧ Zinc Complex
♧ Vitamin E
♧ B Complex
♧ GLA Complex
♧ Alfafa Complex

Whatsapp INGIN HAMIL ke 012 904 1044
Whatsapp INGIN HAMIL ke 012 904 1044
Whatsapp INGIN HAMIL ke 012 904 1044

Untuk order dan konsultasi percuma:
==========
Whatsapp/Call/SMS
012.904.1044
Norliza Ismail
Shaklee Distributor|1000641
COD: Tanjong Karang. Kuala Selangor
Pengeposan Seluruh Malaysia

**Harga LEBIH JIMAT selepas anda MENDAFTAR sebagai ahli. RM78 SEUMUR HIDUP. Tidak wajib menjual

No comments:

Post a Comment