Wednesday 30 March 2016

JOM SHOPPING DI TOTE BOUTIQUE!😍

Lizzie Clutch Vintage Rose

Shopping di ToteBoutique memang menyeronokkan! 😍
===========
Assalamualaikum dan selamat tengahari semua 😍😍

Kawan-kawan pernah tak beli pouch atau purse di Tote Boutique? Tote Boutique ni online shop yang Jaja tahu melalui facebook.

Pertama kali Jaja gunakan pouch dari Tote Boutique ni sejak 2014 bila Jaja dapat hadiah dari 'emak Shaklee' Jaja atas pencapaian uv tertinggi bulan tersebut. Masa tu rasa seronok sangat sebab dapat yang handy and nice pouch! 😘

Sampaikan kakak-kakak pun jelous la tengok pouch Jaja tu. So Jaja cadangkan diorang semua gi la intai-intai kedai ni. And last year kakak pun dah start membeli di sini. Apa yang bestnya material yang digunakan memang high quality cotton. Design yang menarik dan pemilihan color pun cantik-cantik.

Hari ni Jaja saja scroll fb dan dapat notification dari Tote Boutique yang mereka dah ada kedai. So, Jaja saja window shopping pagi-pagi sementara nak ke kelas.

Sudahnya jatuh cinta sangat dengan Lizzie Clutch Vintage Rose ni. So sweetttt. 😘 Terus Jaja grab sebab purse yang sedia ada pun dah rabak. 😂😂

Kawan-kawan have to 'cuci-cuci mata' kat TOTE BOUTIQUE ni taw. Confirm ada je yang nak dibeli. Rasa nak beli semua pun ada.😅 Sesuai juga kalau nak jadikan hadiah untuk seseorang.

Jaja tak sabarrrrr nak tunggu esok. Kot2 terus sampai di depan pintu rumahku. 😍

Happy shopping ye! 😍

No comments:

Post a Comment