Friday 26 January 2018

Saya Nak Menyusukan Anak Semula

SAYA NAK MENYUSUKAN ANAK SEMULA ❤️

Kak, boleh ke set ni banyakkan susu?


Boleh, dengan izin Allah. Kenapa dik? Nak cuba ke?

Saya ingat nak cuba kak. Saya menyesal berhenti menyusu anak hari tu. Anak saya dah 7 bulan. Tapi masa dia 4 bulan saya stop. Sejak stop tu anak saya kerap demam dan tak sihat.

Akak rasa saya boleh ada susu semula tak?

In shaa Allah, kalau niat yang baik, Allah akan permudahkan urusan adik nanti. (Cikgu Jaja sambung consult dan adik tu setuju untuk cuba ikhtiar dengan set menyusu Shaklee)

Selepas 2 hari.

Kak, pagi semalam saya pam takde lagi. Tapi petang tu dah ada setitik dua. Alhamdulillah kak, walaupun sikit dah cukup buat saya semangat nak teruskan usaha.

Alhamdulillah 😍
I'm happy for you 😘

Dia minta Cikgu Jaja doakan dia berjaya menyusukan anaknya semula.

Di sini, Cikgu Jaja mohon doa kawan-kawan juga semoga urusan ibu ini dipermudahkan dan diberi peluang untuk menyusukan anaknya semula. 😊

Terima kasih kawan-kawan. Mudah-mudahan Allah membalas jasa kalian semua ☺️

#setmenyusuShaklee
#shakleebycikgujaja
#shakleetanjongkarang

Untuk info & Order:
Norliza Ismail
Whatsapp 🔛 Cikgu Jaja
FB: Norliza Ismail
Page: Kedai Vitamin Tanjong Karang

No comments:

Post a Comment