Friday 23 March 2018

Testimoni Jeragat Pudar dengan Vitamin C

Testimoni jeragat pudar dengan vitamin c
=====

Testimoni jeragat pudar dengan vitamin c

'Hampir 2 bulan saya ambil Vitamin C dan Vitamin E Shaklee. Saya ambil sebiji je sehari setiap satu produk. Pagi saya ambil vitamin c dan malam saya ambil vitamin e.

Wajah saya dah tak kusam doc. Jeragat yang kuat disebelah kanan muka mula pudar. Dan jika wajah asli tanpa bedak sekalipun, menyerlah seri cantik. Bukan nak puji diri sendiri 😆

En. Suami pun banyak kali terlepas cakap kata lawanya bini abang 😀'

Vitamin C bantu pudarkan parut dan jeragat


Manfaat Vitamin C Shaklee
======
🌱 membantu membekalkan kolegen dan menganjalkan kulit
🌱 membantu mendapatkan kulit yang cantik
🌱 membantu kesihatan gusi dan gigi
🌱 menggalakkan fungsi sistem imun
🌱 meningkatkan tenaga

Perbezaan Vitamin C Shaklee
======
🐾 Sumber semulajadi dengan dengan kepekatan tinggi 500mg vitamin c
🐾 Sistem penyerapan berterusan
🐾 ditambah dengan 120mg kompleks citrus bioflavanoids

Dapatkan konsultasi kesihatan percuma dari 👇👇
==========
Pakar Shaklee anda 🍀
==========
Whatsapp/Call/SMS
012.904.1044
🔛 www.wasap.my/60129041044
Norliza Ismail
Shaklee Distributor|1000641
🚗 COD: Tanjong Karang. Kuala Selangor
📦 Pengeposan Seluruh Malaysia

**Harga LEBIH JIMAT selepas anda MENDAFTAR sebagai ahli.

No comments:

Post a Comment