Saturday 26 December 2015

Set Kurus Budget: 6 Biji Lecithin Setiap Hari

Testimonial kurus selepas amalkan Lecithin

Siapa yang tak ingin kurus?

Perempuan dan kecantikan serta tubuh badan yang langsing memang tidak dapat dipisahkan. Sebab tu kalau kawan tegur sikit pipi nampak tembam, kita dah malu tak keluar rumah berbulan-bulan.

Kalau tak keluar rumah tu kita jaga makan takpe juga kan. Tapi tidak juga. Hihi. Makan bertambah-tambah juga. Junk food penuh dalam kabinet. Macam mana nak kurus ye dak?

So di sini Jaja nak kongsikan dengan anda semua satu SET KURUS BUDGET yang tahan lama dan mampu dimiliki oleh anda semua.


Set Penjagaan Berat Badan
============

Sekarang ni Jaja dah aktifkan diri semula ke gym. Tujuannya untuk mehdapatkan berat badan yang ideal dan fitness sebelum musim persekolahan 2016 bermula.

Dalam masa yang sama, Jaja mengambil ENERGIZING SOY PROTEIN, LECITHIN & ALFAFA untuk pastikan Jaja mendapat berat badan yang diidamkan. (Nak turunkan sikit berat badan ni. Dah rasa chubby terlampau pula)

Bagaimana set ini membantu?
============

● ESP - Menjadi sarapan segera untuk Jaja diawal pagi sebelum memulakan aktiviti. Selain itu ESP membantu kita membina semula otot yang telah menggelebeh disebabkan berat badan yang telah berkurang. ESP merupakan makanan tambahan yang tinggi protein yang mana ia diperlukan untuk membina sel-sel tisu kita yang sihat.

● Lecithin - Membantu memecahkan lemak dan mengemulsi lemak agar tidak menempel di saluran darah kita. Bila Lecithin memecahkan lemak-lemak kita, kita tak perlu makan banyak sebab lemak yang pecah tadi telah menjadi tenaga yang kita perlukan.

● Alfafa Complex - Selepas lemak-lemak kita telah terbakar, Alfafa akan bertindak membuang asid-asid dalam badan dan mencuci usus kita supaya lebih bersih. Usus yang dilapisi terlalu banyak lemak dan asid akan menghalang penyerapan zat yang kita makan. So, untuk kurus, pastikan usus kita bersih.

Ingin set yang budget lagi?
============

Anda boleh ambil Lecithin dan Alfafa Complex untuk teruskan impian anda. Pasti boleh!

6 biji Lecithin untuk ucapkan selamat tinggal kepada perut buncit.
6 biji Lecithin setiap pagi bantu kempiskan perut dan turunkan berat badan


Jadi, jangan dibuang dahulu baju yang dah tak muat tu. Jadikan ia pembakar semangat untuk anda KURUS. =)

Pemakanan juga perlu dijaga. Macam Jaja, pengambilan makanan mengikut kalori adalah penting. Ingin tahu bagaimana? Nantikan perkongsian Jaja ye.

Ingin dapatkan konsultasi lanjut untuk kurus?

Ingin dapatkan konsultasi kesihatan percuma 👇👇
==========
Pakar Shaklee anda 🍀
==========
Whatsapp/Call/SMS
012.904.1044
🔛 www.wasap.my/60129041044
Norliza Ismail
Shaklee Distributor|1000641
🚗 COD: Tanjong Karang. Kuala Selangor
📦 Pengeposan Seluruh Malaysia

**Harga LEBIH JIMAT selepas anda MENDAFTAR sebagai ahli.

⬇⬇ Untuk membuat order sendiri menggunakan DEBIT CARD/KREDIT CARD boleh klik link di bawah ⬇⬇

Klik order di sini


No comments:

Post a Comment