Saturday 16 January 2016

My Shaklee Effect #2: Tiada Lagi Jerawat


 #myshakleeeffect #2

Jika di zoom gambar ini mungkin rakan2 akan nampak betapa JERAWAT bermaharajalela di atas kulit muka saya. Inilah saya di awal kehamilan. Saya akan mengalami ALAHAN kulit yang ketara dek kerana perubahan hormon.

Sepanjang 9 bulan mengandungkan anak kedua dan ketiga memang begitulah keadaan saya. RIMAS? Mahu tidaknya. Pakailah ape pun jenama pencuci waktu itu, jerawat akan hilang dan sentiasa berganti. Segan tak usah cerita kerana kawan sentiasa bertanya.😂

Tetapi saya tak bimbang kerana saya tahu itu adalah salah satu perubahan hormon yang saya lalui tambahan lagi sewaktu hamil saya tidak mengambil ALFAFA COMPLEX yang boleh membantu saya menyahtoksin dan membersihkan darah saya.

Selepas bersalin barulah saya continue makan ALFAFA untuk tujuan MILK BOOSTER dan menjadi sebahagian FIBER untuk saya semasa dalam pantang. KENYANG! Janganlah terkejut. Bukan saya makan alfafa sahaja. Nasi, lauk pauk berpantang tetap saya makan.

Alfafa ini juga umpama JAMU MODEN yang mana ia MEMANASKAN BADAN dalam pantang. Tu sebabnya kalau anak kena jaundice, ibu berpantang tidak digalakkan mengambil Alfafa.

3 bulan selepas bersalin, kulit muka saya kembali licin dan bersih. TIADA LAGI JERAWAT dan TIDAK BERPARUT. Kulit juga nampak GLOWING dan pastinya saya tidaklah segan sangat nak keluar di kawasan public.😆

Saya konsisten dengan VitaLea, B Complex, Vitamin iaitu vitamin2 untuk kesihatan yang optimum dan tidak tinggal ialah ALFAFA COMPLEX kesukaan saya.

Nak tahu kenapa saya suka ALFAFA COMPLEX ni selain milk booster dan membersihkan darah saya daro toksik?

Tunggu ye. Banyak lagi yang saya ingin kongsikan dengan anda. 😊

Untuk order dan konsultasi percuma:
==========
Whatsapp/Call/SMS
012.904.1044
Norliza Ismail
Shaklee Distributor|1000641
COD: Tanjong Karang. Kuala Selangor
Pengeposan Seluruh Malaysia

**Harga LEBIH JIMAT selepas anda MENDAFTAR sebagai ahli. RM78 SEUMUR HIDUP. Tidak wajib menjual

No comments:

Post a Comment