Friday 8 January 2016

Testimonial Vivix: Pulih Dari Bellpalsy




Dengan izin Allah, sesiapa pun pasti mendapat kesembuhan. Alhamdulillah, sis Faiza masih diberi kesempatan untuk menikmati kehidupan yang normal seperti dulu.

Jom kita selami perasaan beliau semasa mendapat sakit ini dan kita kongsikan pengalaman beliau mengatasinya dengan Shaklee.

BELLPALSY - Tau x cmne?
-----------

Kisah Faiza:

alhamdullilah

2 oct 2015

Saya bangun sebelah muka da jatuh

Xbole senyum
Mata x bole tutup
Air mata mengalir macam menangis
Sakit
Rasa tegang je

Dr sahkan saya diserang bellpalsy
Bukan STROKE
tapi kelemahan sebelah otot muke

Saya di steroid

Punca UNKNOWN
Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin

Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu..

Consume
✅SPECIAL DOSE vivix
Dan consume
1️⃣Omega guard
2⃣Bcomplex
3️⃣Vitamin E
dgn extreme

Saya juga menjalani fisioterapi

Alhamdullilah selepas 90hari
Saya diberi kesempatan SENYUM kembali

Share la
Saya izinkan
Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support
Ia bukan mudah seperti dijangka

Saya dan sahabat #bellpalsy sahaja yg tahu apa yg kami rasa..

Actually its more to self confidence / esteem

Tapi serius is MANIS untuk diingati
Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah
Harap ia menghapus dosa2...

Sharing dr FB: Faiza Suhada
============
Untuk order dan konsultasi percuma:
==========
Whatsapp/Call/SMS
012.904.1044
Norliza Ismail
Shaklee Distributor|1000641
COD: Tanjong Karang. Kuala Selangor
Pengeposan Seluruh Malaysia

**Harga LEBIH JIMAT selepas anda MENDAFTAR sebagai ahli. RM78 SEUMUR HIDUP. Tidak wajib menjual

No comments:

Post a Comment