Tuesday 30 May 2017

Gaji VS Bonus Shaklee

| Gaji 😍 vs Bonus Shaklee 😍 |



Syukur ada gaji..syukur jg ada #bonusShaklee

2013 titik permulaan saya dgn #shaklee. Mula2 memang gatal nak berbisnes pun, konon nak cepat kaya. Tapi bila dah start makan produk Shaklee, memang jatuh cinta.

Saya mula bayar RM68.90 utk jadi ahli. Sambil membeli,kita boleh dapt point. Sama ja mcm jd ahli di pasaraya atau butik² pakaian.

Tapi yang best bukan saja dpt point..tp lebih byk pulangan berganda.

Tapi..yg lg BEST.Setiap 13-15hbln, bonus akan dikreditkan ke akaun saya oleh Shaklee Malaysia.

Bonus pertama, saya dpt 2 angka. Tu tak termasuk untung runcit. Termasuk untung runcit dah 3 angka. Wow happy sgt sbb dpt xtra income. Sdh la dpt untung runcit, dpt lg bonus. Walaupun ada gaji hakiki, best bila dpt xtra income😘😘dgn lg keadaan ekonomi skrg.

Apa yg pnting..jgn takut apa persepsi org terhadap kita. Kita la yg menentukan hala tuju hidup kita sendiri. Impian itu milik kita.

Kalau belum pernah rasa sakit nya jatuh, anda sbnr nya belum cuba untuk melangkah.

Yg berminat utk bersama saya dlm shaklee, saya akan guide anda. Mari kita sama2 tambah nilai diri dan keluarga.

Kita ada ilmu,mentor,sistem. Dari diri kita saja mau buat atau tidak.

Yang berminat nak jana pendapatan hanya dari rumah..bersama² kita memecah tembok.

Credit to: Dr. Fyda Noh

No comments:

Post a Comment