Thursday 10 September 2015

Shaklee Water Pitcher: Penapis Air Yang Harus Dimiliki


Shaklee Water Pitcher: Penapis air yang harus dimiliki.

Dahulu Jaja cuma dengar je testimoni 'adik beradik' Shaklee yang dah guna. Diorang kata bestttttt. Best sebab ianya mudah alih. Tak perlu lagi nak sambungkan dengan paip di sinki. Boleh di bawa ke mana-mana.

Masa tu dah pasang angan-angan juga nak beli. Sebab yelah fikir senang Jaja nak bawa pegi picnic nanti atau bawa balik kampung semasa cuti sekolah. Berhenti mana-mana pun boleh refill air minum. Tak perlu lagi beli air mineral di hentian rehat.

Tapi, sejak rakan di tempat kerja beli Shaklee Water Pitcher ni dan beritahu dia dah pun test air yang terhasil tu..bukan lagi angan-angan dah tapi memang nak sangat beli water pitcher ni sebab ia menghasilkan air yang mempunya pH beralkali.

Sebelum ni tak tahu pun sebenarnya kita perlu minum air yang mempunyai pH alkali sehinggalah kawan sekolah tu kata dia pun tak perlu lagi beli air alkali dah sejak adanya water pitcher Shaklee ni. Dia cikgu Sains dan disebabkan itu mungkin apa-apa pun dia tahu apa yang baik untuk kesihatan.

Jaja terus search tentang air alkali dan barulah Jaja tahu kenapa pentingnya air alkali tu. Banyak manfaat bila kita minum air alkali ni. Kawan-kawan boleh baca di entry Jaja di sini.

Sekarang barulah Jaja tahu kenapa perlu ada Shaklee Water Pitcher ni di setiap rumah. Bukan sekadar ianya senang dibawa sahaja tetapi ia ada keistimewaan lebih daripada itu.

Jom dapatkan Shaklee Water Pitcher untuk rumah kita sekarang!

1 Rumah 1 Shaklee Water Pitcher =)

Whatsapp/Call/SMS
Jaja 《012 904 1044》

P/S: Dapatkan penjimatan hebat 5% hingga 20% diskaun harga untuk setiap produk Shaklee bila anda mendaftar sebagai ahli. Hanya RM78 seumur hidup.

No comments:

Post a Comment