Monday 12 June 2017

TESTIMONI SET MENYUSU DAN KURUS DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum 😊

Salam Ramadhan ke18. 🌷
Pagi ni Jaja nak share testimoni Set Menyusu Shaklee dan sekaligus kurus dengan Shaklee. 😉

Master Nadiah berjaya kurus dengan Set Menyusu Shaklee

Master Nadiah berumur 31 tahun. Mempunyai 3 orang anak dan masih menyusukan anak ketiga yang berusia 2 tahun. Alhamdulillah. 😊

Apa yang membuatkan kami rasa wow sangat bila dia berjaya menurunkan berat badan dari 70kg ke 51kg. Nad cerita bukan senang jugak dia nak turunkan berat badan. Ada masa berat dia statik tapi dia tetap konsisten makan set menyusu dan ditambah dengan Omega Guard dan Lecithin.

Berat Nad kalau mengandung tak sah kalau tak naik sampai 15kg. Sesuatu yang normal berlaku kepada ibu-ibu mengandung. Memang kena gigih usaha untuk dapatkan berat badan asal.

Apa yang Nad consume untuk menyusu?


Nad consume Premiun Set untuk bersalin dan menyusu yang terdiri daripada;

🌷 VitaLea - multivitamin Shaklee yang mengandungi lebih 19 jenis garam mineral untuk memberikan tenaga tambahan serta membantu meningkatkan kandungan sel darah merah.

🌷 B Complex - mengurangkan stress dan rasa letih badan disebabkan oleh anak kecil yang kerap bangun malam.

🌷 Vitamin C - tinggi anti-oksidan dan membantu meningkatkan anti-bodi badan.

🌷 Ostematrix - membekalkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh badan. Lengkap Mengandungi Magnesium dan Vitamin D untuk penyerapan yang optimum.

🌷 Alfafa Complex - menjadi milk-booster dan ejen detox darah secara menyeluruh

🌷 ESP - membantu susu ibu lebih bernutrisi dan anak rasa kenyang yang lebih lama. Ibu menyusu juga akan rasa kenyang yang lama dan dapat mengawal selera makan.

Selain daripada set menyusu ini, Nad menambah Omega Guard dan Lecithin ke dalam makanan tambahan harian beliau untuk membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan.

Omega Guard @ 90 biji

🔜 Omega Guard berfungsi untuk membakar lemak dengan lebih cepat berbanding Lecithin. Selain untuk membakar lemak, Omega Guard juga baik untuk kesihatan jantung dan menjaga kolesterol di dalam darah.

Set Kurus Budget

🔜 Lecithin berfungsi untuk memecahkan atau menguraikan lemak kepada molekul yang lebih kecil. Apabila molekul lemak lebih kecil, ia lebih mudah dibakar dan ditukarkan kepada tenaga dengan lebih mudah. Bukan itu sahaja, Lecithin juga membantu dalam mengawal kolesterol jahat yang terdapat dalam tubuh badan.

Tengok gambar Nad ni membuatkan Jaja pun nak konsisten semula mengambil Omega Guard dan Lecithin.😅 Mana boleh jadi bila tengok Nad kurus sorang-sorang kan? 😉

Jom siapa-siapa yang nak join Jaja 😊

Dapatkan konsultasi kesihatan percuma dari 👇👇
==========
Pakar Shaklee anda 🍀
==========
Whatsapp/Call/SMS
012.904.1044
🔛 www.wasap.my/60129041044
Norliza Ismail
Shaklee Distributor|1000641
🚗 COD: Tanjong Karang. Kuala Selangor
📦 Pengeposan Seluruh Malaysia

**Harga LEBIH JIMAT selepas anda MENDAFTAR sebagai ahli.

No comments:

Post a Comment